Reklamacje i zwroty

  1. Nabywca ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 10 dni od daty otrzymania produktu. Poprzez złożenie oświadczenia rozumie się jego przesłanie na adres siedziby Sprzedającego lub elektronicznie na adres e-mail: biuro@kartonmania.pl
  2. W przypadku odstąpienia od umowy Nabywca jest zobowiązany do odesłania zakupionych towarów w stanie niezmienionym  wraz z odpowiednim oświadczeniem i dołączonym dowodem zakupu lub informacją jednoznacznie identyfikującą transakcję (numer i data płatności, numer zamówienia itp.).
  3. Należność, czyli koszt towaru oraz koszty dostawy do Nabywcy (w przypadku gdy były poniesione) Nabywca otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu. Koszty przesyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi.
  4. W przypadku reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zgłaszając reklamację należy opisać przedmiot reklamacji oraz podać imię i nazwisko Nabywcy, numer zamówienia, numer faktury VAT, paragonu itp. lub którąkolwiek z tych danych o ile umożliwi to jednoznaczne określenie Nabywcy oraz reklamowanego towaru.
  5. W sytuacji gdy doręczona do Nabywcy przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia lub nieuprawnionego otwierania prosimy o nie przyjmowanie przesyłki, spisanie protokołu szkody i niezwłoczny kontakt ze Sklepem. W przypadku dostawy firmą kurierską Nabywca ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Nabywca powinien spisać protokół z Kurierem.
  6. Do odsyłanego w ramach reklamacji towaru należy dołączyć pismo określające, że jest to reklamacja. Sklep nie przyjmuje zwrotnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki zwrotnej ponosi Sklep.
  7. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na adres KARTONmanii wskazany w §1 pkt 1 regulaminu.
  8. Sklep nie przyjmuje zwrotnych przesyłek za pobraniem.
  9. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta KARTONmania naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl